Nieuwe positionering Greenchoice 

Opdrachtgever: Greenchoice

Jaar: 2017

Uitdaging: Hoe creëer je een positionering die krachtig overkomt bij (toekomstige) klanten? 

Resultaat: Een onderscheidende positonering met merkboek

Geleverde diensten: Merkpositionering, projectmanagement

Met: Havas Lemz

 

Greenchoice maakt zich al sinds 2001 sterk voor het verduurzamen van Nederland en het vergroenen van de wereld. Om deze missie zo krachtig mogelijk over te brengen aan (toekomstige) klanten, moesten we zorgen voor een consistente uitstraling in alles wat Greenchoice doet en maakt. Met teksten die uitdagen en beeld dat prikkelt. We maakten het ‘groene boekje’ waarmee we iedereen inspireren om écht Greenchoice materiaal te maken. Niet door strenge regels te stellen en beperkingen op te leggen, maar door goede voorbeelden te laten zien en de weg te wijzen.

Mijn rol: aanvoerder van het betrokken Greenchoice team, aansturing van bureaus, ontwikkelen van de interne campagne. 

 

Schermafbeelding 2021-12-10 om 12.58.14.png
Schermafbeelding 2021-12-10 om 15.08.50.png